2023-09-13, Wednesday, Cloudy

新工上遇上了挫折。寫好的東西達不到標準需要別人執手尾了。雖然同事說沒關係,但反應了自己的不足。有時反省自己為何做事總是不好,為何別人有留意或想到的事情自己總是忽略。現在覺得是自己天生的思考模式問題,可能看多少書都沒用。或者自己應該更適合做地盤呢類工作,而唔係IT。

2023-03-10, Friday, Cloudy

2023-03-10, Friday, Cloudy

琴日知道有工作危機之後, Raymond同阿June即時約左我今日食晚飯, 諗住開解下我傾下計咁啦.

佢地兩個都好好人, 對我呢個同事既工作危機都咁上心. 作為朋友+同事真係好好. 不過同樣地, 我覺得好似麻煩左佢地咁.

我地去左Trafford centre 果間Pesto食飯, 原來果度有個餐係10.99/12.99 一位, 然後每人可以揀3樣野食咁架, 再加飲品, 每人都係廿頭, 都係一個唔錯既選擇. 起碼有9 樣野大家可以試. 有好食有唔好食啦, 但大多都唔錯, 然後我地仲要食唔晒. 我覺得可以搵日同小朋友再去試下.

席間傾左好多野. 去到講我既工作時, 阿June都比左好多好好既意見. 其實自己做得唔好既地方, 自己都會知的. 所謂唔夠主動呀果. 但我本身入黎做時真係唔知要負責呢D, 同埋唔太識管理. 然後無人帶, 加上project出事, 咁就出事了... 係我角度睇, 啲野本身係team lead做, 而我上司亦無指示我要點做. 出事就講句:[ 呢D 你要睇架喎.]咁, 其實對我黎講唔太公平. 雖然有樣野阿June講得岩, 老細比呢個價錢你, 唔預你做低層資既事, 而係做管理既事, 而管理係要主動既. (所謂你唔管人, 人就管你)

但真係用錢去講既話, 其實老闆呢種唔講清楚就話你咁既人工要做呢D 既心態, 亦唔係一個合理既管理方式. 講錢既話, 公司個個人工都唔同, 而且對老闆黎講一定係人工越低越好. 咁係咪低過一個點, 就唔洗做指派佢做既事呢? 定責不清, 無統一既系統管理, 而我本身都只叫technical consultant, 但突然就變左做咁, 我又點知我有無咁既權/責去處理呢?

不過點都好啦, 聽完分析, 都覺甚有道理. 而家都去到最後階段, 咪唯有試下新方式工作, 睇下效果係點. 咁起碼比人炒前都叫有機會試過下管一大班人係乜一回事.

最後走時我架車得返兩格油, 阿June佢地兩公婆好好咁陪我去入埋油先走. 返到去都成十點半了. 

朋友恩情在心中.

Comments

Popular posts from this blog

Install Apache Superset on Ubuntu 18.04

生的感覺、死的感覺

2023-03-18, Saturday, Sunny