2023-09-13, Wednesday, Cloudy

新工上遇上了挫折。寫好的東西達不到標準需要別人執手尾了。雖然同事說沒關係,但反應了自己的不足。有時反省自己為何做事總是不好,為何別人有留意或想到的事情自己總是忽略。現在覺得是自己天生的思考模式問題,可能看多少書都沒用。或者自己應該更適合做地盤呢類工作,而唔係IT。

2023-03-09, Thursday, Snowy

2023-03-09, Thursday, Snowy

估唔到有一日我寫日記會寫[下雪], 當然也估唔到有一日我會去左英國住.

今日收到個消息, 就係將會比人炒. 或者我咁既模式真係好難去同香港果邊合作吧. 基本上都唔會知果邊乜野事, 然後出左事隻鑊當然係我負責了.

好彩既係遇到好好既同事, 感覺到佢地一直幫我. 但當然有D 野係唔應該要人地一直幫. 如果自己攪唔掂, 其實人地幫得到你幾多呢? 與其要人地一直幫, 又同唔到上司夾. 工作壓力又大, 又攪到唔知自己應該點做, 離開可能仲好. 幸運既係岩岩計過, 如果做返 Junior developer, 人工低D 都好... 其實只要每月實收到2000鎊都夠洗. 當然要搵到份工都唔易, 但馬死地行就係咁了. 希望每月2000 都搵到吧. 如果好似其他人咁講, 人工低好多, 但工作量又低好多, 咁錢少左其實生活質素可能反而高左. 係小朋友大左後讀大學果下大鑊啫.

唔開心都無用, 咪當自己祼辭過黎, 横掂舊年都諗過咁做, 而家反而適應左先發生, 其實都賺左了.

搵工先.

Comments

Popular posts from this blog

Install Apache Superset on Ubuntu 18.04

生的感覺、死的感覺

2023-03-18, Saturday, Sunny