2023-09-13, Wednesday, Cloudy

新工上遇上了挫折。寫好的東西達不到標準需要別人執手尾了。雖然同事說沒關係,但反應了自己的不足。有時反省自己為何做事總是不好,為何別人有留意或想到的事情自己總是忽略。現在覺得是自己天生的思考模式問題,可能看多少書都沒用。或者自己應該更適合做地盤呢類工作,而唔係IT。

2023-03-05, Sunday, Cloudy

讀過別人(https://mr6.cc/)的日記, 發現寫日記係一個年紀大左之後讓自己可以好好回顧人生的好方法. 就由今日開始吧, 雖然己經四十有一, 但唔係話只要肯開始永不會遲嗎? 不論多少, 記得就寫一下吧! 來英己半年, 由係香港租居屋(天富苑, 其實算幾好住的)住, 到而家租既係獨立屋, 仲要買左車, 就好似以諾咁講, [我地好似有錢左喎] 咁. 當年係因為環境問題, 呢邊車近乎必需, 養車又相對無咁貴, 而公共交通又相對貴好多, 先至會買啦. 不過呢邊相對唔同階級既距離係無香港咁明顯. 香港係無錢既話, 住既地方會變得好差. 呢邊呢, 當會住得差D, 但一來地方細極有個普, 二來係我地呢D 市鎮仔都係未咁興大型有升降機既分層樓宇, 所以最平既, 唔計分租既屋, 就係排屋了. 排屋最差既可能連後園都無, 但大多係無前園但有少少後園, 通常兩層. 就算比較細, 都比到人感覺係住緊屋, 同細極都有個譜. 相對獨立屋半獨立屋, 以香港人既概念黎講, 感覺上都唔係話太差. 相對香港既居所, 有錢中產同普通人, 因為大小差太遠, 普通人間屋係可以細到大家唔想留係家的, 對比起上黎就差太遠了. 另一個就係車, 大部份人都有車, 分別係有錢人買貴車, 普通人買平車. 香港呢, 就係有同無既分別, 咁感覺上個階級距離變得無咁遠. 當然呢個只係我住鎮仔既感覺啦, 如果入到曼城市區, 或者係倫敦, 相信又係另一翻光景. 工作上, 可以話好彩, 又可以話唔好彩. 好彩既係, CBX比我帶份工過黎WFH. 令我呢半年可以係度企穩, 處理小朋友事情. 唔好彩既呢, 係呢半年D project 出事, 然後原來一D 我無預計要負擔既責任原來係要我負責, 咁就出事了. 睇黎比人炒都已成定局咁滯. 唯有係呢邊搵下工. 希望搵返份負擔到租金同夠食既工先吧! 下一張租約都一定會加租了, 希望下一份工最少有呢份工八成人工, 咁起碼積奇都無咁大壓力搵工, 佢會輕鬆啲. 係呢邊好好彩識到一家好好既香港鄰居, 久唔久會攪下聚會. 而香港同事又個個都好好. 去GYM 啲本地人都好nice, 識左個本地人叫Andy, 佢賞面黎左次食飯. 不過因為WFH 所以都無乜機會識下其他人, 可能係未夠主動吧! 其實之前都有鄰居經過打過招呼, 傾過幾句, 不過記性如我已忘記佢叫乜名, 而且又唔見佢再經過了. 下次睇黎識到新朋友都係記低會好D. 工作方面都要計劃一下了. 其實一直都覺得自己過得渾渾噩噩, 得過且過咁, 人生無甚計劃! 咁就過左40了! 但改變永不會遲. 而家開始用reminder, 黎緊就計劃一下每天的工作吧! 一時懶就樣樣懶, 一時計劃就樣樣有計劃! 等陣就計劃一下要做乜. 聽講有得免費學貨車, 免費既話學下都唔錯, 起碼比人炒左都仲可以睇下返貨車工頂住先. 同埋考下AWS, TOGAF, ZACHMAN 呢類試都要了. 之前成日想上coursera, 但到而家一科都未完成過, 真係不知所謂. 整理一下今年目標吧!

Comments

Popular posts from this blog

Install Apache Superset on Ubuntu 18.04

生的感覺、死的感覺

2023-03-18, Saturday, Sunny