2023-09-13, Wednesday, Cloudy

新工上遇上了挫折。寫好的東西達不到標準需要別人執手尾了。雖然同事說沒關係,但反應了自己的不足。有時反省自己為何做事總是不好,為何別人有留意或想到的事情自己總是忽略。現在覺得是自己天生的思考模式問題,可能看多少書都沒用。或者自己應該更適合做地盤呢類工作,而唔係IT。

2023-03-15, Wednesday, Cloudy

2023-03-15, Wednesday, Cloudy

星期二果篇完全唔記得寫, 甚至唔記得自己做過乜, 只係記得自己偷懶無去做尖. 然後呢篇都係星期四寫, 希望星期五唔好再唔記得.

今日約左Nelvin係Birmingham食飯. 佢同Mill姐黎歐遊, 然後特登係倫敦渣車上黎, 咁阿May又未考到車牌, Vee又係住果頭, 咁緊係我渣車落去Birmingham, 攞個中間位啦. 最後我地去左 https://goo.gl/maps/mmRtihnTUDzVmWGu7.

本身Michelle話唔去, 其實都怕自己一個人渣兩個鐘車好悶. 好彩佢最後都得. 一路有人同我傾計, 兩個鐘車程就好快到. 我地六點九過D 到左, 點知原來Nelvin佢地爆左軚! 最後攪到八點九先到! 變左都唔太夠時間聚舊. 最後我地九半度走, 係出面傾左陣就閃了. 然後又兩個鐘車程, 送完Michelle再返家, 成十二點幾訓.

Comments

Popular posts from this blog

Install Apache Superset on Ubuntu 18.04

生的感覺、死的感覺

2023-03-18, Saturday, Sunny