2023-09-13, Wednesday, Cloudy

新工上遇上了挫折。寫好的東西達不到標準需要別人執手尾了。雖然同事說沒關係,但反應了自己的不足。有時反省自己為何做事總是不好,為何別人有留意或想到的事情自己總是忽略。現在覺得是自己天生的思考模式問題,可能看多少書都沒用。或者自己應該更適合做地盤呢類工作,而唔係IT。

2023-03-11, Saturday, Sunny

2023-03-11, Saturday, Sunny

經過琴晚一餐飯, 其實今日好應該放低工作然後放假. 但忍唔住諗, 情緒上好似都有D 影響咁, 唔係一件好事. 一直比情緒影響其實根本唔能夠正常工作. 希望過左星期日會好D 吧.

今日又想出去行山, 叫極個女都唔出去, 不過好彩兩個男仔肯出去. 四個人去左Bolton再上小小既Mill Lane Waterfall 行下. 開頭出發前第一樣要諗既就係泊車. 見到google map 講果條路, 單程路黎既? 渣到過去, 真係一條幾窄既路, 好彩出發前已經搵左另一個附近既地點, Roddlesworth Information Centre有得泊車. 果度應該係比人渣車過去行山既地方, 所以有個information centre係度.

渣過去果個information centre時有驚喜, 原本都留意到附近比較大雪, 點知去到information centre前果條唔繁忙既路前面有農場, 而且積左勁厚既雪! 咁大個仔都未見過咁厚既雪, 又咁岩見到個位停到車, 即刻落車玩! 我地一家人都未見過咁厚既雪, 兩個仔都玩得好開心, 仲要砌左個雪人! 好可惜阿囡唔肯出黎, 如果唔係就係成家人一個美好既回憶! 唯有下次. 希望阿囡都明白, 有時係要走出去先睇到更多野.

渣左無耐就到, 好好彩係果度搵到個位泊車, 隔黎就有間叫Royal Arms 既餐廳. 問兩個男仔肚唔肚餓, 佢地話想食野! 咁就試下間餐廳啦. 一入門口, 就有一張附近既半立體地圖. 入到去, 招乎就嘛嘛, 我問坐唔坐得果張枱, 就咁話留左枱就走左去, 又唔話比我知係要自己搵定係度等帶位, 其實都幾唔好招乎. 不過果度得佢一間, 想食野就唯有忍下. 再行入D, 至搵到張枱, 然後另一個話OK, 就坐低叫野食. 另外兩個衣著唔同既Waitress 過黎問我地飲唔飲野, 即刻一人叫左杯野食先, 再慢慢叫野食. 唔知係咪第一個遇到既招乎太差, 覺得呢兩個又幾好招乎喎. 最後叫左兩個漢堡包, 一個湯, 同一個Barm. Barm係平好多既相對, 入面夾一塊black pudding同一塊gammon, 仲有原粒芥辣, 唔錯! 而漢堡就更好食, 唔止有漢堡扒同菜, 仲要落左煮過既牛肉碎, 個汁仲要好食同埋好夾個漢堡!雖然要十幾鎊但其實都值! 最後我地食左四十幾, 咁計埋可以係呢D 當地舊式餐廳食飯既感覺, 其實都唔錯!

食飽後就叫佢地陪我行山行去個瀑布. 條路比想像中近, 都係廿分鐘度, 下行下, 行左去一開始地圖點我去果條單程路. 原來條路比我想像中闊, 同埋中間都有避車處! 不過如果停果度就唔會去食野, 所以今次去左餐廳果邊都係一個唔錯既選擇!

回程都係三十幾分鐘, 希望再發掘多D 附近既行山地方, 放假就可以去hea!

Comments

Popular posts from this blog

Install Apache Superset on Ubuntu 18.04

生的感覺、死的感覺

2023-03-18, Saturday, Sunny