2023-09-13, Wednesday, Cloudy

新工上遇上了挫折。寫好的東西達不到標準需要別人執手尾了。雖然同事說沒關係,但反應了自己的不足。有時反省自己為何做事總是不好,為何別人有留意或想到的事情自己總是忽略。現在覺得是自己天生的思考模式問題,可能看多少書都沒用。或者自己應該更適合做地盤呢類工作,而唔係IT。

2023-03-08, Wednesday, Snowy

2023-03-08, Wednesday, Snowy

為免又好似琴日咁唔記得, 都係提早寫日記好D.

今日真黑仔, project又出事. 然後最後又係入我數比人鬧. 但究竟關唔關我事呢? 之前dev team 出左built改善memory consumption, 但最後今日都係接近爆memory. 然後咁岩比老闆早過我睇到, 咁老闆話要開多隻機, 但最後因為AMG 攪到停左成粒鐘service... 當然老闆自己柒左佢係唔會鬧自己既.

最後比人鬧係因為見到AMG deploy完後入唔返, 咁幫手睇. 然後個結論係因為DFM 現時個CAS SSO implementation唔能夠行雙, 要行單腳. 咁當然唔岩老闆心水, 就比人柄了. 仲要因為講左句有static list 儲起CAS PGT/PGTIOU mapping而比人叫我辭職... 果下真係...

最後原來係無用到static variable. 不過都比人鬧左, 其實都係自己問題. 一來無睇清楚, 二來其實只係因為DFI 未merge code, 呢個其實一早fix 左. 咁就蝕左了. 有時並唔係我既問題, 但比人感覺就係我既問題, 睇黎我係呢度都係無運行. 都係專心搵工好D. 如果Java developer真係好似網上咁講同而家人工差唔多... 轉工無咁大壓力都係好事.

雖然知道好多同事想幫我, 但實說, 工作既野自己做唔好, 都係自己責任. 當然, 呢間公司的確有好多問題阻住人做野, 而自問亦都唔係工作能力既問題. 但點解會present到係自己既問題咁呢? 又或者, 點解好多野都係自己去做而唔係比dev team做, 然後攪到自己攪唔掂要做既野呢? 其實turn out 都係自己既責任要去改變. 有時真係想學下[責任不在我方], 但咁又有乜意思呢?

今日見到family group 內淇淇定出黎婆婆同大姨婆既相, 見到佢地都精精神神我都好開心同安心. 希望可以一直見到佢地就好了. 或者定工作穩定D, 轉工又好, 或者被逼離開都好, 萬事都穩定後返下佢探佢地吧... 畢竟見少一日就少一日了, 離開香港前都未有機會探佢地, 希望今年會有機會返去吧.

Comments

Popular posts from this blog

Install Apache Superset on Ubuntu 18.04

生的感覺、死的感覺

2023-03-18, Saturday, Sunny