2023-09-13, Wednesday, Cloudy

新工上遇上了挫折。寫好的東西達不到標準需要別人執手尾了。雖然同事說沒關係,但反應了自己的不足。有時反省自己為何做事總是不好,為何別人有留意或想到的事情自己總是忽略。現在覺得是自己天生的思考模式問題,可能看多少書都沒用。或者自己應該更適合做地盤呢類工作,而唔係IT。

琴日同左Jackie既朋友們食飯

琴日同左Jackie既朋友們食飯, 交換左聖誕禮物. 最特別既禮物就係karen 同佢男友送出既拖鞋. 係好軟綿綿既拖鞋黎既. 做型極之抵死, 一左一右分別係一男一女, 仲要一個著住性感三角褲一個著比堅尼上裝, 再+上佢地既衣服係開以拉低既 -> 笑死無命賠呀 :-)

其實我地一人準備左一份禮物既, 我同Jackie 分別就係紅酒同小形儲物櫃一個(好行呀...-_-") . 而抽到大大牙膏紙巾筒同化妝袋一個. Jackie 可以換下佢用開個個lu :-) . 話時話個紙巾筒真係有型, 白色既紙巾用大大牙膏裝住... 我諗會好似一支真既牙膏.

話時話... 琴日雖然我同Jackie 係比較後生既, 但係我發覺肥左之後真係好似到左中年咁 =.= 唔係辦法... 佢地好似似廿幾多過我似廿幾添...

Comments

Popular posts from this blog

Install Apache Superset on Ubuntu 18.04

生的感覺、死的感覺

2023-03-18, Saturday, Sunny