2023-09-13, Wednesday, Cloudy

新工上遇上了挫折。寫好的東西達不到標準需要別人執手尾了。雖然同事說沒關係,但反應了自己的不足。有時反省自己為何做事總是不好,為何別人有留意或想到的事情自己總是忽略。現在覺得是自己天生的思考模式問題,可能看多少書都沒用。或者自己應該更適合做地盤呢類工作,而唔係IT。

嗚... 我部電腦...

上兩個星期, 我公司幫client 要做一個blue tooth project. 個project 係要用blue tooth cover 成個運動場的. 但係我個同事出左錯, 原本要幾部 notebook 既project 佢只係quote 左兩部弓notebook 既價錢比客
Σ(゜д゜;) .
係唔想得失客人同麻煩公司既情況下, 佢就向左我地呢d 有notebook 既同事入手...

原我本我都唔想借notebook 比佢, 一來, profit-making 既公司project 係唔應該靠同事既私伙野去圍皮既, 咁樣只會令project 既true value 反映唔到出黎, 如果真實情況公司既其他人唔知, 腦細又唔知, 咁下次只會做返同樣既錯誤決定. 第二, quote project 既時候, made 左mistake, 當然要諗計補救, 但係唔考慮有冇可能用公司資源就可以補救到既時候就搵晒我地幫手, 呢個壞習慣唔單只唔能夠令公司係有wok 既時候做到適當既反應, 搵返適當既channel 幫手, 反而會傾向依靠一個唔穩陣既channel (例如攪事之輩, 我)幫手, 但呢d channel 唔係一定幫得到既. 咁下次有事時呢個channel 一冇左就會唔知點算. 第三, profit-making 既野要我地員工suffer 去幫你賺錢 (要借我部野成個星期, Jackie 要成個星期冇電腦用), 比着我呢d 咁既孤寒人士, 我真係覺得恥笑你都晒我氣. 最後, 而且係最重要既, 就係個覺得ot 係老馮加上淨係識得搵員工苯既腦細, 我既結論就係唔值得幫. 加上我部野又壞壞地, 岩岩整完無耐, 借比你我又驚壞, 咁你叫我點借?

但係係我個同事苦苦相求之下(其實我係見到個灰左所以心軟), 係事先聲明我部野係虧虧地, 岩岩整完, 同唔想睇住佢死既情況下, 我都係借左比佢. 佢仲同我講話會買保險添. 雖然我知部野好似壞壞地保險好似係唔會倍既. 但係都增加左我既信心. 點知, 要出事既都係會出事... 就係琴日游完水之後, 我接到我同事個電話...
同事sa (實地做野既同事) :[肥你, 你部野開唔到喎, 之前有冇試過咁ga...]
我 :[有呀, 我部野之前都係因為咁攞過去整, 阿邊個(接project 個位)唔係話買左既咩, 咪睇下有冇得claim law... 壞左都冇計ga...]
同事sa :[係啦, 咁我地聽日返去問下阿邊個睇下點la.]

點知今日返到公司時, 阿邊個同我地講因為個project d 電腦要放置係很高的位置, 所以唔受保.
[゚д゚]...
唉... 而家我都唔知講乜好啦, 唯有自己攞部電腦去整啦... 呢件事最唔好彩個個都係Jackie... 無啦啦比我攞左佢部電腦去借比間唔值得借野比佢既公司仲要壞埋... 而家又要用住我部野先 lu...

Comments

Popular posts from this blog

Install Apache Superset on Ubuntu 18.04

生的感覺、死的感覺

2023-03-18, Saturday, Sunny