2023-09-13, Wednesday, Cloudy

新工上遇上了挫折。寫好的東西達不到標準需要別人執手尾了。雖然同事說沒關係,但反應了自己的不足。有時反省自己為何做事總是不好,為何別人有留意或想到的事情自己總是忽略。現在覺得是自己天生的思考模式問題,可能看多少書都沒用。或者自己應該更適合做地盤呢類工作,而唔係IT。

修身, 由現在開始

自舊年停左游水之後,小弟真係發福了不少。不過對上份工因為都會和同事們踢下波,所以都未到最嚴重的的時刻。但返左呢份工就有四個月之際,我發覺我既身體狀況已經到左一定要改善,刻不容緩既地步!!!

小弟唔單止體能出現大幅度既下降,而且唔知係因為長時間工作或太少運動既原因,開始心理同生理都開始發生問題,包括情緒不穩,心悸,胸口痛等等等... 還好 Jackie 對小弟百般忍讓,仲陪我開始游水鍛鍊,而家小弟既心情先開始稍為穩定。為左我個咁好既老婆,我一定要好好努力找回以前既自己!!!


不過發現左原來工作既壓力真係對人有好大既影響(至少對自己係)。當工作時間開始增加,增加到沒有時間去做自己想做的事情和興趣時,人(我)係會開始有很多負面情緒的。而這些又影響到工作表現,帶來更長時間的工作,做成惡性循環... 所以 Jackie 話我的 eq 不夠高控制不了自己的情緒是真的。這亦會影響到自己的行為及工作。所以話eq真的會影響到自己的成功。

好,今天開始身心的鍛鍊!!!

Comments

Popular posts from this blog

Install Apache Superset on Ubuntu 18.04

生的感覺、死的感覺

2023-03-18, Saturday, Sunny