2023-09-13, Wednesday, Cloudy

新工上遇上了挫折。寫好的東西達不到標準需要別人執手尾了。雖然同事說沒關係,但反應了自己的不足。有時反省自己為何做事總是不好,為何別人有留意或想到的事情自己總是忽略。現在覺得是自己天生的思考模式問題,可能看多少書都沒用。或者自己應該更適合做地盤呢類工作,而唔係IT。

啊~~~ 當你會比人知所有野既時候, 有乜可能唔比到人知你既秘密

>.<
今日我阿頭同我傾我做緊既 project. 個project係利用 sms 做 mobile application 既 activation, 咁好自然就會涉及 cipher . 佢同我講話個客因為唔想係人 decompile 到個 software 時會好容易比人 crack 到個 message, 所以想我加利用 timestamp select encryption key 既功能 ...
其實我覺得要加野都唔係一件最慘既事, 因為要加都唔係好用好多時間. 但係當佢用到 "當個 app 比人decompile 既時候, 可以 secure 啲" 呢樣野我真係不敢認同 (仲要有少少激氣添). 係人都知係呢個世界上係唔會有攻不破的加密方式. 所以保密既策略係利用不斷改進既加密技術令到成功破解既成本增加 (時間同金錢), 另到即係埋論上可以功解密都好, 個 message 都可能因過時等種種原因而失去價值. 如果話得比人 decompile 到. 咁基本上乜都比人知 , 仲要慳 $ 用 open source 既encryption engine >.< ...... 唉 ...... 咁怕比人crack 到仲乜唔比 $ 用 Asymmetric 既 algorithm ...... 或者, 最重要既係, 點解要我呢個未讀過 cipher 既人諗埋呢樣野呢 >.<

Comments

Popular posts from this blog

Install Apache Superset on Ubuntu 18.04

生的感覺、死的感覺

2023-03-18, Saturday, Sunny