2023-09-13, Wednesday, Cloudy

新工上遇上了挫折。寫好的東西達不到標準需要別人執手尾了。雖然同事說沒關係,但反應了自己的不足。有時反省自己為何做事總是不好,為何別人有留意或想到的事情自己總是忽略。現在覺得是自己天生的思考模式問題,可能看多少書都沒用。或者自己應該更適合做地盤呢類工作,而唔係IT。

去左沙灘玩~~~

自從之前細佬叫我同佢班 friend 去過游船河之後, 我竟然連續三個星期都有去沙灘玩.

係沙灘對住藍天白雪, 係水裏碧波暢泳, 真是人生一大快事.

科學家話運動會令人產人愉快既感覺, 一d 都冇錯. 而且去沙灘更係一個多元化既消閒活動, 可以游水, 可以晒太陽, 可以玩沙, 可以玩下集體活動, 水上活動更加唔小得. 而且游水仲係一個好好既修身活動. 呢三個星期後我都發覺自己瘦左唔小.

不過就快十一月lu, 又要等下一年. 不過呢個十月都好似比以往既十月熱. 唔知係咪因為溫室效應既關係呢? 我就寧願玩小 d都唔好天氣反常了... 唔好話留返個好既環境比下一代, 我已經開始懷疑連保持一個可正常生活的環境都難了... 咁以後就唔可以去沙灘玩了...

Comments

Popular posts from this blog

Install Apache Superset on Ubuntu 18.04

生的感覺、死的感覺

2023-03-18, Saturday, Sunny